czwartek, 28 grudnia 2017

Laminine - chroniczne zmęczenie

Od wielu jak cierpię na chroniczne zmęczenie. Próbowałem wielu rzeczy. Pomagało albo nieznacznie albo wręcz wcale.


Zacząłem przyjmować 2 laminine rano i 2 laminine wieczorem oraz rano po 1 omega+++, digestive+++ i immune+++. Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu problem zmęczenia zniknął w ciągu pierwszego tygodnia od rozpoczęcia przyjmowania suplementów.

środa, 27 grudnia 2017

Laminine - HASHIMOTO, rak piersi, cholesterol

O LAMININE usłyszałem dużo wcześniej, lecz nie zwróciłam szczególnie na nią uwagi, a już w ogóle nie słyszałam o rezultatach jej stosowania. Dopiero teraz w związku z moimi chorobami (jestem po raku piersi) szwankującym systemem odpornościowym, chorobą autoagresywna to znaczy Hashimoto, niedoczynność tarczycy, wysoki cholesterol itd postanowiłam spróbować

Nie wierzyłam. Po ponad miesięcznym braniu lamininy 2 kapsułki rano i 2 kapsułki wieczorem oraz 1 Omegi +++ moje wyniki niesamowicie się zmieniły


TSH 2,75 w normie, hemoglobina 15,4 norma, cholesterol 220 gdzie przed 3 miesiącami było 320. Lekarz gdy zobaczył wyniki był zaskoczony. Wierzę, że dzięki lamininę nie będę musiała już wkrótce brać w tej masy tabletek, które dotychczas brałam. Już mam zmniejszone dawki leków.

Laminina przywraca nadzieję na powrót do normalności


LAMININE - Dr Andujar - wykład 2017-12-14 - omówienie badań klinicznych


Laminine - przepuklina

Witam wszystkich tutaj zgromadzonych.
Korzystajac z chwili wolniejszego czasu postanowilam napisac o moim kontakcie z Laminine.
Zaczelo sie od tego, ze od znajomych slyszalam to i owo ze istnieje takie cudo i jak to zwykle bywa prawym uchem wpuszczalam a lewym wypuszczalam, do czasu az nagle i mnie dopadla dosc powazna choroba, okazalo sie ze mam przepukline kregow szyjnych 4 i 5 krag czyli lewa reka.

Nie bede sie rozpisywac ze bol i dyskomfort, bo to oczywiste, ale w koncu zapytalam sie znajomego jak i gdzie to zdobyc bo juz mi sie operacja kroila, a chcialam tego uniknac lub moze lepiej sprobowac uniknac....


Zamowilam pierwsza dostawe i zaraz gdy tylko dostalam, zazylam 2 kapsulki, Byl to piatek, w sobote znowu dwie, w niedziele tez i pierwsze co zrobilam w niedziele (jestem osoba dosc aktywna) siadlam na rower (na ktory w czasie choroby nie moglam siasc poniewaz bol byl tak mocny ze nie bylo mozliwosci siedziec i jechac) i zrobilam sobie wycieczke rowerowa wzdluz morza tak okolo 40km (z przerwami) gdy wrocilam do domu to sama sie zdziwilam ze nie czuje ani zmeczenia ani tym bardziej bolu. 

Po tygodniu brania laminine mialam umowiona wizyte na rezonans magnetyczny ktory mial pokazac jak mocna jest ta przepuklina, poszlam, rezonans zrobiony i prosze czekac na wizyte u neurologa. Czekalam tydzien, caly czas bralam laminine z obawy zeby bol nie powrocil, gdy zglosilam sie do lekarza neurologa, pani doktor byla w wielkim szoku i od razu od drzwi pytala co ja zrobilam??? 

W pierwszej chwili nie wiedzialam o co jej chodzi, ale gdy wyjasnila mi ze dwa tygodnie temu po pierwszym zwyklym przeswietleniu wykazalo ze musze byc w 80% operowana, ona mi juz miejsce robila na stole, a tu przychodze i okazalo sie ze jestem w 99% wyleczona!! W pierwszej chwili sama w to nie wierzylam ze to az tak szybko pomoglo ale gdy pokazala mi zdjecia i wszystko objasnila zobaczylam to na wlasne oczy. 

Od tego czasu minelo juz pol roku a ja nadal nie odczuwam bolu wrocila mi chec do zycia, nie czuje zmeczenia, a co najlepsze do tej pory wypijalam hektolitry kawy zeby jakos funkcjonowac, teraz wypijam 1 najwyzej 2 filizanki kawy dziennie i wogole nie czuje braku kofeiny, co wiecej dzieki temu ze przy zazywaniu laminine trzeba pic duzo wody, teraz czesciej wole napic sie wody niz innego napoju. Dodam jeszcze ze laminine biore 3 miesiace i robie miesiac przerwy i znowu teraz w grudniu koncze nasteny cykl 3 miesieczny i nawet wtedy gdy nie bralam laminine czulam sie bardzo dobrze. A najlepszym skutkiem "ubocznym" jest to ze i moja twarz podobno odmlodniala, wiec co z tego wynika same zalety. Powiedzialam sobie ze teraz to chocbym miala spod ziemi wydobyc nastepne kapsulki laminine to wydobede bo wierze w ten suplement.

Pozdrawiam serdecznie Kasia

wtorek, 19 grudnia 2017

Laminine - półpasiec

O Laminine dowiedziałam się od znajomego w momencie jak zachorowałam na półpasiec.
Przez pierwszy tydzień zaczęłam brać duże ilości tj 3 razy dziennie po 2 laminine 3 immune 1 omega

Półpasiec zaczął schodzić już po 2 dniach. Byłam w szoku. Mój lekarz również :)
Później brałam już tylko 2 laminine i 1 omege dziennie.

poniedziałek, 18 grudnia 2017

Laminine - problemy z kolanami, żylaki

Laminine i omega +++ biorę od miesiąca, gdyż miałam problemy z chodzeniem. Lekarz chciał dać mi skierowanie na operację kolana lewego gdyż brakuje mi mazi stawowej oraz mam chropowatą rzepkę w kolanie. Lewą nogę ciągnęłam za sobą co spowodowało, że prawy staw kolanowy był bardzo obciążony i zaczął mnie boleć.

Mam żylaki na obu kończynach i dlatego boję się operacji, tym bardziej, że operacja żylaków nic nie dała.

Po miesięcznej kuracji w/ w suplementami prawe kolano mnie nie boli, a lewe mogę już trochę zginać i chodzę z lekkim utykaniem. Lewe kolano jeszcze boli, ale nie aż tak bardzo jak przed miesiącem.

środa, 6 grudnia 2017

Laminine - autyzm, padaczka, zaburzenia hormonalne

Witam chciałabym się podzielić moim doświadczeniem. 

Laminine zakupiłam miesiąc temu dla syna 16 lat jest, wcześniakiem i ma wiele problemów zdrowotnych-  niewidomy, autyzm, padaczka oraz zaburzenia hormonalne, niedoczynność. Bierze eutyrox od 9 lat. W tej chwili wycofujemy się i jesteśmy już na dawce 25 mg z dawki 75 mg. Zaburzenia hormonu wzrostu w tamtym roku okazało się, że testosteronu prawie nie ma. Podawali w zastrzykach ale u syna nasiliły się zachowania agresji więc wycofali się z podawania. Bardzo słabo rozwijał się płciowo. 

Po miesiącu stosowania lamininy zrobiliśmy badania i są, jak to profesor powiedział, świetne - testosteron rośnie, TSH w normie, hormon wzrostu w normie. Jesteśmy zadowoleni i zachowanie poprawiło się. Jeszcze ma wybuchy agresji, ale szybciej się wycisza. Czekamy na dalsze rezultaty


Laminine - kłopoty trawienne

Biorę Lamininę, Digestive i Omegę od miesiąca. Od półtorej roku miałam spore problemy z układem trawiennym. W lutym usunięto mi woreczek żółciowy, który uznałam za główną przyczynę bólu, jednak po operacji bóle brzucha wróciły, cierpiałam na ból każdego wieczoru, nie powiem już ile razy byłam u lekarza i dostałam różne tabletki przeciwbólowe i antybiotyki. 

Badania miałam dobre ale uznano, że mogę mieć jakiś stan zapalny po operacji i bóle na tle nerwowym ze względu na charakter mojej pracy. W pierwszych dwóch tygodniach łykania lamininy czułam się jeszcze gorzej. Pamiętam jak zadzwoniłam wściekła do Krzysztofa pytając go o co mi przepisał. Okazało się jednak, że w ten sposób organizm oczyszcza się z toksyn. 

Obecnie czuję znaczną poprawę, rzadko już sięgam po tabletki przeciwbólowe, dodatkowo czuję się lżej i mam lepsze samopoczucie, zasypiam zwykle jak dziecko. Mam nadzieję, że dalsza kuracja całkowicie wyeliminuje moje problemy z brzuchem.


środa, 29 listopada 2017

II warsztaty grupy LAMININE DLA ŻYCIA



Mamy przyjemność zaprosić Was na II Warsztaty Weekendowe Grupy LAMININE DLA ŻYCIA Gdzie: Krupocin 21 https://goo.gl/maps/5BfubujidF32 Kiedy: 9 - 10 grudnia 2017 r. Prowadzenie: Bartłomiej Górka, Sławek Goździk Plan spotkania Sobota 9 grudnia 2017 r. 10.00 - 11.00 Produkty LifePharm - prezentacja produktowa i firmowa 11.15 - 14.00 Plan marketingowy - omówienie wraz warsztatami praktycznymi liczenia bonusów 14.00 - 15.00 obiad 15.00 - 16.00 Historie sukcesu liderów grupy LAMININE DLA ŻYCIA 16.00 - 18.00 Jak uruchomić własne FLOW i osiągnąć szybki sukces w LifePharm 19.00 - 22.00 Uroczysta kolacja wraz częścią artystyczną Niedziela 9 grudnia 2017r. 10.00 - 14.00 Zdrowie Uroda Dobrostan. Bądź Najlepszą Wersją Siebie - czyli Nowy Styl życia z produktami LifePharm 14.00 - 15.00 obiad Koszt z noclegiem 100 zł/os Koszt bez noclegu 50 zł/os W cenie obiad w sobotę i niedzielę, napoje, owoce, przekąski oraz notesy, długopisy, gadżety, upominki i niespodzianki dla wszystkich uczestników. Proszę o zgłoszenia do Barłomiej Górka- tel 735 293 110. Liczba miejsc ograniczona.

środa, 1 listopada 2017

Laminine - moja historia

O Laminine dowiedziałem się we wrześniu 2014r. od mojej koleżanki, która miesiąc wcześniej poinformowała mnie, że ze względu na cukrzycę i powikłania ma skierowanie do szpitala na amputację nogi. Nie zgodziła się na amputację i na szczęście dotarła do Lamininy. W ciągu miesiąca suplementacji zmniejszyła ilość insuliny z 4 razy w ciągu doby do 1-2 razy, a co najważniejsze uratowała nogę przed amputacją.


Bardzo mnie to zaintrygowało i zacząłem się interesować tym produktem, podchodząc jednak do tematu bardzo sceptycznie. Zbadałem go we własnym zakresie i to co otrzymałem bardzo mnie zaskoczyło, m.in. fakt, iż wśród użytkowników Lamininy nie ma praktycznie negatywnych opinii, a ilość osób która sobie pomaga w najróżniejszych problemach zdrowotnych jest ogromna.
W zwiazku z moimi problemami zdrowotnymi z przeszłości (udar móżdżku, zapalenie opłucnej, nadciśnienie) postanowiłem dać sobie i Lamininie szansę. Zacząłem od 2xLAM rano + 1 OMEGA w ciągu dnia + 2xLAM wieczorem. Juz po 2 godzinach od wzięcia pierwszych 2 kapsułek zauważyłem ze poprawia mi się wzrok ... przestała mnie kompletnie boleć głowa (która potrafiła boleć całymi dniami) Zasnąłem jak dziecko a następnego dnia obudziłem się pierwszy raz od wielu miesięcy bez bólu głowy :)

Po miesiącu zażywania Lamininy zrobiłem sobie komplet badań - łącznie z prześwietleniem klatki i tomografią komputerowa głowy. Wyniki krwi i innych badań mam najlepsze w całym moim życiu dorosłym, zregenerowałem kolano, w którym nie miałem czucia przez 25 lat a teraz normalnie czuje, po udarze móżdżku sprzed 7 lat miałem silną nerwice lękową ... miewałem czasem zawroty głowy oraz lewa ręka i noga bywała słabsza a teraz nie ma różnicy w stosunku do prawej i zawroty głowy minęły, zniknęły mi zrosty na płucach które miałem po zapaleniu opłucnej sprzed 15 lat, wyrównałem sobie ciśnienie ... i wiele innych rzeczy .... długo by pisać ... i to zaledwie po 1 miesiącu brania tego suplementu.

Teraz po 5 miesiącach suplementacji mogę powiedzieć, że jestem kompletnie nowym człowiekiem. Aktualnie zaczynam proces pozbywania się jeszcze zbędnych kg wspomagając się DIGESTIVE+++ :)

Od 4 miesięcy z pełną odpowiedzialnością polecam Laminine w moim otoczeniu i dzięki temu poznaję bardzo dużo osób, którym ten suplement diety szybko pomaga w wielu problemach zdrowotnych.. Miałem juz styczność z wieloma tzw "cudownymi" produktami i większość z nich albo działała do pewnego stopnia albo po prostu nie działała wcale. Ten jednak jest niesamowity :) Dlatego szczerze polecam zainteresowanie się tym niesamowitym produktem i przekonanie się do niego tak jak ja to zrobiłem :)
Bartłomiej Górka


piątek, 27 października 2017

Laminine - udar mózgu

22.04.2017 roku o godz. 22.00 dostałem obustronnego niedokrwiennego udaru mózgu.

Czytałem w internecie że co 6 osoba na świecie dostanie udaru mózgu, ale dlaczego miałbym to być ja ?
Widocznie musiałem się przekonać na własnej skórze jak to jest w wieku 63 lat uczyć się najprostszych czynności, uczyć się chodzić, mówić, jeść. Jak to jest jak jesteś zależny od innych i całkowicie zdany na ich łaskę.
Trudno uwierzyć, że przez 3 tygodnie nie oddałem stolca mimo, że miałem założonego pampersa. Załatwiłem się pierwszy raz dopiero jak sam mogłem usiąść na sedesie.

Ale od początku.
Lamininą zajmuję się od połowy 2014 roku.
Dowiedziałem się o tym preparacie od kolegi, któremu Laminina bardzo pomogła właśnie w rekonwalescencji po udarze mózgu.

Przez te 3 lata mojej przygody z Lamininą przekonałem się jak bardzo skuteczny jest ten preparat. Zajmując się nim pomogłem wielu osobą w walce z różnymi chorobami, takimi jak Alzheimer, Parkinson, SM, nowotwory (kilkadziesiąt przypadków), cukrzyca, autyzm, ADHD, nadpobudliwość. Mógłbym wymieniać dalej...

Dlaczego preparat jest tak skuteczny ?
Jako jedyny na świecie zawiera czynnik wzrostu fibroblastów, który budzi do życia i zmusza do działania nasze własne komórki macierzyste.

19.04.2017r. trafiłem do szpitala na operację usunięcia przepukliny pępkowej. Po 2 dniach po zabiegu opuściłem szpital. Czułem się bardzo dobrze, ale podobno powinienem brać jakiś lek przeciwzakrzepowy. Nie dostałem takiego leku.
22.04.2017r. dostałem udaru.


Trafiłem do Szpitala w Pułtusku. Przebywałem tam do 16.05.2017 roku. Poruszałem się tylko na wózku, dalej miałem trudności w wysławianiu się. Nie było mowy abym zrobił 1 krok bez solidnego podparcia.

Ważne - już 3 dnia po udarze zażywałem po 10 kapsułek lamininy dziennie. Oczywiście bez wiedzy lekarzy. Zażywam także 1 Lamininę z omegą, 3 Digestive i 2 Immune.

EFEKTY:
Lekarze i terapeuci są zaskoczeni moimi postępami. Po 3 miesiącach rehabilitacji poruszam się samodzielnie. Prowadzę webinary, nie mam problemów z wysławianiem się. Od około 1.5 miesiąca samodzielnie kieruję samochodem. Czuję się coraz lepiej i bardzo się cieszę jak ludzie się dziwią pytając mnie, z jakiego powodu tutaj jestem i słysząc że z powodu udaru mózgu.
Jest wiele osób które przeszły udar kilka lat temu a czują się dużo gorzej niż ja.

Oczywiście jestem bardzo wdzięczny lekarzom i terapeutom, którzy się mną zajmują. Wykonują naprawdę dobrą robotę.
Ale jestem też przekonany, ze gdyby nie Laminina moja rekonwalenscencja trwała by o wiele dłużej.

Pamiętam jak jakieś 1.5 roku temu zadzwoniła do mnie pewna Pani z pytaniem czy laminina może pomóc jej mężowi, którego tydzień wcześniej odebrała ze szpitala. Jak sama go określiła - jest warzywem. Odpowiedziałem jej, że jak nie spróbuje, to nigdy nie będzie wiedziała.
Postanowiła spróbować, kupiła kilka opakowań. Po 4 tygodniach zadzwoniła do mnie przyznając się, że jest lekarzem już 40 lat i nie widziała wcześniej aby coś tak działało. Jej mąż po kilku miesiącach już samodzielnie jeździł samochodem.

Teraz ta Pani jest moją partnerką i z dużym powodzeniem buduje nasz biznes.

Laminine - układ trawienny

"Od dawna występował u mnie problem z trawieniem pokarmów, Miałam, refluks, uchyłek przewodu pokarmowego, zapalenie śluzówki żołądka, problemy z wypróżnieniem (zaparcia), hemoroidy, które co jakiś czas krwawiły. Doszło do tego, że bałam się cokolwiek jeść.
Stosowałam różne diety, kuracje, rezygnowałam z jedzenia
i odrzucałam wiele produktów spożywczych, zostały tylko te które nie robiły mi problemów trawiennych. Ale taka huśtawka spożywcza spowodowała roztrojenie przemiany materii i zaczęłam tyć.

Miałam okresy, że dopadał mnie głód i jadłam bez opamiętania, Podejrzewałam nawet u siebie bulimię, bo potem zbierało się na wymioty i po 15-20 minutach, lądowałam z cała zawartością w muszli. To było okropne uczucie. myślałam że znowu mi coś zaszkodziło, albo się czymś zatrułam, więc mówiłam sobie, że w ogóle przestanę jeść.


Już nie wiedziałam co dobre, co złe do jedzenia. Przestałam jeść słodycze, choć rzadko je jadłam, przestałam jeść wszystko co zawiera gluten ( dziś tego też nie jem). i wiele innych ostrych, słonych, kwaśnych produktów.

Lekarstwa od lekarza, nie na długo pomogły, potem wszystko wracało ze zdwojoną siłą. Nie będę pisać jakie stosowałam, ale były to zobojętniające soki żołądkowe.
Miałam wrażenie że puchłam, - tak puchłam, myślałam że pęknę, tyle wody we mnie stało, bo i nerki przy tym czasem niedomagały, (skąpomocz) Najgorsze w tym, że niektórzy nie rozumieli że złe się czuję, bo tego schorzenia nie widać, nie można go konkretnie zlokalizować. Więc mówili, że to może nerwica, depresja, albo sobie wmówiłam lub że się rozpieszczam, bla, bla.

Męczyłam się tak do 2016 roku. Natrafiłam w internecie na Produkty LPGN. Zakupiłam od kogoś Laminine, 4 opakowania. Zaczęłam zażywać dwa razy dziennie po jednej kapsułce. Jeszcze tej nocy bardzo źle się poczułam. Nigdy mnie nie bolała tak głowa.Tą noc miałam nieprzespaną. Świadoma tego, że czasem organizm może tak zareagować, zachowałam spokój. Zdałam sobie z tego sprawę, że pewnie jestem tak zatruta i Laminine zaczęła działać. Druga i trzecia noc podobne objawy, ale następne przesypiałam jak dziecko.

Za kilka dni poczułam, że chyba proces zdrowienia następuje. Nie miałam refluksu po jedzeniu, potem przestało mnie bolec w uchyłku, nie odbijało się żółcią i treścią pokarmową. lęk do jedzenia zaczął mnie opuszczać. Mogłam wprowadzić do swojego żywienia więcej produktów spożywczych. Powoli zaczęłam mieć przyjemność w jedzeniu.

Potem przeczytałam że Firma ma Preparat DIGESTIVE+++,- Pomyślałam, że ten produkt to dla mnie. Zakupiłam, i wtedy to była EUREKA. Zaczęłam cały program brania od nowa. Zdecydowałam się, że będę brać najpierw DIGESTIVE+++. Przez pierwszy miesiąc łykałam tylko DIGESTIVE+++ 15 minut przed każdym jadzeniem,( śniadanie obiad, kolacja).
To była i jest moja flagowa po Lamininie kapsułka.

Kiedy tak po miesiącu zregenerowałam przewód trawienny, wprowadziłam Lamiminę, najpierw 2 razy dziennie po 1, potem dodałam 2 kapsułki 2 razy dziennie. Po miesiącu wprowadziłam IMMUME+++ 1 raz dziennie. Niestety OMEGĘ+++ nie mogłam długo wprowadzić bo mi się odbijała. Zrozumiałam, że jeszcze nie do końca przewód trawienny dobrze działa. Dopiero od dwóch miesięcy wprowadziłam 1 kapsułkę OMEGĘ+++, do głównego posiłku - teraz się nie odbija. Czasami spada mi ciśnienie, łykam dodatkowo jedną. OMEGĘ +++

Wiem że układ trawienny długo się naprawia. Ktoś na prezentacji pokazywał, jak długo się regenerują nasze organy. Widziałam, że układ trawienny około 8 - 10 lat. Dziś mogę jednak powiedzieć co produkty LPGN zrobiły dla mnie: Nie mam refluksu, uchyłek nie boli, żołądek normalnie trawi i nie mam na razie żadnych odczuć niestrawności, czy ciężkości. Hemoroidy nie krwawią, najadam się małymi porcjami, nie dopada mnie głód, przez co powoli gubię wagę, choć się nie odchudzam, nie mam uczucia opuchnięcia, skóra zrobiła się cysta - koniec z wypryskami, dobrze śpię, przemiana materii uregulowana (czasami jak mam spowolnioną, to zwiększam i zażywam IMMUNE).

Podsumowując to moje doświadczenie. By było mnie stać na Produkty LPGN jak najdłużej, ograniczyłam bezsensowne zakupy. Mając takie suplementy nic nam nie potrzeba, Te Produkty to nasz lekarz pierwszego kontaktu, kosmetyczka, chirurg plastyczny, dietetyk, a nawet żywiciel. Cieszę się ze je odkryłam.
Życzę zdrowia z produktami LPGN"
Lidia G.

wtorek, 24 października 2017

Zdrowie Uroda i Dobrostan z produktami LifePharm Global

Życie z produktami LifePharm Global to samo Zdrowie, Uroda i Dobrostan :)


Na czym polega fenomen Laminine ? 2017-10-15

Jak co tydzień spotkaliśmy się, aby porozmawiać nt LAMININE

Osoby prowadzące:
Bartłomiej Górka
Sławomir Goździk


Laminine uratowała psa

Witam,
Moja koleżanka ma 16-sto letniego pieska Z przykrością stwierdziła, że nadchodzi jego kres, brakowało mu energii, nie mógł stać na łapkach, przewracał się. Postanowiła wesprzeć go laminine


Zaczęła podawać 1 kapsułkę rozpuszczoną w wodzie, piesek waży ok 3,5 kg. Po dwóch tygodniach kuracji jest całkiem dobrze. Piesek biega (może trochę wolniej jak za czasów młodości) jest pełen werwy i cieszy się życiem. Raz jeszcze Laminine uratowała życie, tym razem pieska, ale czy to nie jest piękne

niedziela, 17 września 2017

Laminine - refluks

PRZYKŁAD DZIAŁANIA LAMININE - układ pokarmowy 

Od dawna występował u mnie problem z trawieniem pokarmów, Miałam, refluks, uchyłek przewodu pokarmowego, zapalenie śluzówki żołądka, problemy z wypróżnieniem, (zaparcia), hemoroidy, które co jakiś czas krwawiły. Doszło do tego, że bałam się cokolwiek jeść. Stosowałam różne diety, kuracje, rezygnowałam z jedzenia i odrzucałam wiele produktów spożywczych, zostały tylko te które nie robiły mi problemów trawiennych. Ale taka huśtawka spożywcza spowodowała roztrojenie przemiany materii i zaczęłam tyć. Miałam okresy, że dopadał mnie głód i jadłam bez opamiętania, 

Podejrzewałam nawet u siebie bulimię, bo potem zbierało się na wymioty i po 15-20 minutach, lądowałam z cała zawartością w muszli. To było okropne uczucie. myślałam że znowu mi coś zaszkodziło, albo się czymś zatrułam, więc mówiłam sobie, że w ogóle przestanę jeść. Już nie wiedziałam co dobre, co złe do jedzenia. Przestałam jeść słodycze, choć rzadko je jadłam, przestałam jeść wszystko co zawiera gluten ( dziś tego też nie jem). i wiele innych ostrych, słonych, kwaśnych produktów. Lekarstwa od lekarza, nie na długo pomogły, potem wszystko wracało ze zdwojoną siłą. 

Nie będę pisać jakie stosowałam, ale były to zobojętniające soki żołądkowe. Miałam Wrażenie że puchłam, - tak puchłam, myślałam że pęknę, tyle wody we mnie stało, bo i nerki przy tym czasem niedomagały, (skąpomocz) Najgorsze w tym ,że niektórzy nie rozumieli że złe się czuję, bo tego schorzenia nie widać, nie można go konkretnie zlokalizować. Więc mówili, że to może nerwica, depresja, albo sobie wmówiłam , lub że się rozpieszczam, bla, bla. Męczyłam się tak do 2016 roku. 

Natrafiłam w internecie na Produkty LPGN. Zakupiłam od kogoś Laminine, 4 opakowania. Zaczęłam zażywać dwa razy dziennie po jednej kapsułce. Jeszcze tej nocy bardzo źle się poczułam. Nigdy mnie nie bolała tak głowa.Tą noc miałam nie przespaną. Świadoma tego, że czasem organizm może tak zareagować, zachowałam spokój. Zdałam sobie z tego sprawę, że pewnie jestem tak zatruta, i Laminine zaczęła działać. Druga i trzecia noc podobne objawy, ale następne przesypiałam jak dziecko. Za kilka dni poczułam, że chyba proces zdrowienia następuje. Nie miałam refluksu po jedzeniu, potem przestało mnie bolec w uchyłku, nie odbijało się żółcią i treścią pokarmową. lęk do jedzenia zaczął mnie opuszczać. Mogłam wprowadzić do swojego żywienia więcej produktów spożywczych. Powoli zaczęłam mieć przyjemność w jedzeniu. 

Potem przeczytałam że Firma ma Preparat DIGESTIWE+++,- Pomyślałam, że ten produkt to dla mnie. Zakupiłam, i wtedy to była EUREKA. Zaczęłam cały program brania od nowa. Zdecydowałam się, że będę brać najpierw DIGESTIWE+++. Przez pierwszy miesiąc łykałam tylko DIGESTIWE+++15 minut przed każdym jadzeniem,( śniadanie obiad, kolacja). To była i jest moja flagowa po Lamininie kapsułka. Kiedy tak po miesiącu zregenerowałam przewód trawienny, wprowadziłam Lamiminę, najpierw 2 razy dziennie po 1, potem dodałam 2 kapsułki 2 razy dziennie. Po miesiącu wprowadziłam IMMUME+++ 1 raz dziennie. Niestety OMEGĘ+++ nie mogłam długo wprowadzić bo mi się odbijała. Zrozumiałam, że jeszcze nie do końca przewód trawienny dobrze działa. Dopiero od dwóch miesięcy wprowadziłam 1 kapsułkę OMEGĘ+++, do głównego posiłku - teraz się nie odbija. Czasami spada mi ciśnienie, łykam dodatkowo jedną. OMEGĘ +++ Wiem że układ trawienny długo się naprawia. Ktoś na prezentacji pokazywał, jak długo się regenerują nasze organy. Widziałam, że układ trawienny około 8- 10 lat. 


Dziś mogę jednak powiedzieć co produkty LPGN zrobiły dla mnie: Nie mam refluksu, uchyłek nie boli, żołądek normalnie trawi i nie mam na razie żadnych odczuć niestrawności, czy ciężkości. Hemoroidy nie krwawią, najadam się małymi porcjami, nie dopada mnie głód, przez co powoli gubię wagę, choć się nie odchudzam, nie mam uczucia opuchnięcia, skóra zrobiła się cysta - koniec z wypryskami, dobrze śpię, przemiana materii uregulowana,( casiami jak mam spowolnioną, to zwiększam i zażywam IMMUNE). Podsumowując to moje doświadczenie. By było mnie stać na Produkty LPGN jak najdłużej,ograniczyłam bezsensowne zakupy. Mając takie suplementy nic nam nie potrzeba, Te Produkty to nasz lekarz pierwszego kontaktu, kosmetyczka, chirurg plastyczny, dietetyk, a nawet żywiciel. Ciszę się ze je odkryłam. Życzę zdrowia z produktami LPGN :) 
Lidia.

wtorek, 9 maja 2017

Laminine - nadciśnienie, żylaki, bóle stawów, hashimoto, bolesne miesiączki, bóle kolan

Witam chciałabym pochwalić się rezultatami przyjmowania lamininy przeze mnie i męża: 

Od  16 dni przyjmujemy Laminine 1 rano 1 wieczorem. Na początku 4 dni pierwsze dni brania ja i mój mąż ciągle spaliśmy byliśmy zmęczeni i nie do życia. Od kilku dni jest zupełnie inaczej mamy napływy energii, które wcześniej się nie zdarzały. 

Ja choruję na Hashimoto, niedoczynność nadnerczy oraz częste bóle brzucha oraz bolesne miesiączki z powodu problemów kobiecych. Tydzień temu przeszłam menstruacje bez bólów takich jak wcześniej pojawiały się za każdym razem. Rano jak wstawałam było mi słabo i musiałam usiąść od kilku dni o dziwo tego nie mam. Ból pęcherza także minął. Ostatnio bardzo mnie bolało gardło ponieważ synek mnie zaraził zapaleniem gardła. Brałam immune +++  cały dzień  kilka sztuk i na drugi dzień jak ręką odjął. 


Mąż cierpi na silne bóle kolan, nadciśnienie z wysokim pulsem, żylaki, ma podwyższony cukier. Na nadciśnienie bierze leki które nie za bardzo obniżały mu ciśnienie a od kilku dni w każdej poże dnia ma ciśnienie idealne 120-130 na 70-80. Dla niego to rewelacja. Na jednej nodze żylak mu zanikł a na drugiej prawie już jest nie widoczny. Nie możemy sami w to uwierzyć. Na szczęście mam porobione zdjęcia żylaków przed zażywaniem i po 15 dniach. 


Mąż ma pracę siedzącą i często musiał wstawać z powodu bóli kolan teraz od 3 dni nie robi tego sam się dziwi. To dopiero 2 tygodnie a już widać zmiany. Od następnego tygodnia będziemy zażywać po 4 laminine. Za tydziń robię badania krwi. Przed lamininą wyniki były kiepskie zobaczymy teraz. Wszystko dokumentuję na bieżąco by mieć dowody jak działa laminine

czwartek, 6 kwietnia 2017

Laminine - miażdżyca naczyń mózgowych

Informacja od Joanny
Opowiem historie mojego Taty (69 lat). Jego stan zdrowia przed Laminine był następujący:

Wielkie skupisko chorób w roku 2016 dna moczanowa, wstawione stendy przy sercu, cukrzyca, tętnica szyjna zapchana 60-70 procent z opcją operacji przepychania, problemy z płucami - mała wydajność płuc, niedotlenienie mózgu, ogólny brak sił. Obawy nasze były że niedługo może od nas odejść.


Wszedł na dawkę 8 kaps LAMININE i reszta po produktów tj OMEGA+++, DIGESTIVE+++ i IMMUNE+++ 1 szt. Po 3 tygodniach brania zaczął wstawać o 7 a nie o 10 jak dotychczas, włączył się do życia codziennego czego nie było wcześniej. Mama w kuchni nie mogła go ogarnąć miał tyle energii, a przedtem pomimo że uwielbiał gotować już go to nie interesowało. Na Święta Bożego Narodzenia zarządził i zrobił wszystkie mięsa, obrał 11 karpi i pokroił w małe kawałeczki. Siedział z nami przy stole i aktywnie brał udział w rozmowach czym nas mega zaskoczył bez polegiwania na kanapie. Nie podejrzewałam go o taką wiedzę w różnych dziedzinach. Po miesiącu w rozmowie z Bartkiem Górką przyznał się, że krzyżówki już rozwiązuje bez problemu a miał problem z hasłami i odkładał je na bok. Mieszkamy w domku z ogródkiem dziś mój tato szaleje z pracami właśnie przesuwał szafę w swojej szopce żeby coś naprawić chciałam mu pomóc a on mi podziękował. Rąbie drewno na rozpałkę żartuje i ma się świetnie. Po 3 tyg już mówiliśmy że stary dobry Edzio do nas wrócił. Po 2 miesiącach brania LAMININE jest właśnie świeżo po badaniach i tętnicę szyjną ma zapchaną już tylko między 30-40 procent bez wskazania na przepychanie.

niedziela, 26 lutego 2017

Laminine - depresja


Moj znajomy mial depresje, bral leki psychotropowe, ktore po wlaczeniu lamininy 2•2 po miesiacu suplementacji calkowicie odstawil. Poniewaz Laminina wspaniale dziala na jakosc snu i obniza poziom kortyzolu w stanach depresyjnych jest wyjatkowo pomocna.

Od czego zależy nasze zdrowie ?


środa, 15 lutego 2017

Laminine - rany na nogach

Informacja od Elżbiety

Przez okres dwóch i pol miesiaca nakladajac co dwanascie godz LAMININE, wysypujac z kapsulki i mieszajac z woda pomogłam mojej 91 letniej mamusi pozbyć się rany.
Lekarze w legnickim szpitalu robili zdjecia, nie dowierzając rezultatom.




















wtorek, 7 lutego 2017

Laminine - grypa, gorączka

Mój syn miał grypę z gorączką, kichał prychał, zaserwowałam mu 2 Lamininy i 3 Immune co 3 godziny, on nie wierzył i chciał dzwonić po pogotowie. Ale po 2 godzinach ulga, dał spokój, poddał się mamie. Jeden dzień i zdrowszy. Na drugi dzień już mógł iść do pracy. Obyło się bez antybiotyków.
Ela K


**********
Mój syn młodszy w zeszłym roku na początku ferii zimowych bardzo źle czuł się, gorączka powyżej 38,5-39, mega katar, kaszel. Dałam 3 dni  po 3x3 Imunne + ACC, dużo płynów i na 4 dzień syn powiedział: " Mama ja już się dobrze czuję i nie będę leżał w łóżku "

niedziela, 5 lutego 2017

Laminine - depresja, nerwica lękowa

Moja przyjaciółka po operacji wpadła w bardzo silną depresje lękową. Było bardzo zle nawet do szpitala chcieli ją skierować ale się nie zgodziła i zaproponowałam jej lamininę .


Brała przez 3 miesiące 2x2 potem 2 miesiące1x1 i wyszła z depresji a lekarka mówiła, że taką silną lękową depresje leczy się przez kilka lat.

piątek, 27 stycznia 2017

Laminine - problemy ginekologiczne

W skrócie opiszę moją historie z Laminine:
Od 3 lat miałam problemy ginekologiczne, hormony szalały i cykle coraz krótsze. Tydzień przed okresem już miałam plamienia, później przez tydzień obfity okres ze skrzepami.
Oczywiście od lekarza miałam przypisane hormony które nie pomagały. Próbowałam leczyć niekonwencjonalne, też bez skutku.
Zaczęłam Przyjmować Lamininę 2x2 dziennie + 1x omega.
Nie ukrywam nie bardzo wierzyłam, ze mi pomoże. 


Ale co się okazało. Po miesiącu stosowania była już poprawa, po 2 miesiącach nie było żadnych plamień.
Okres dostałam w 26 dniu cyklu. Byłam w szoku.
Czytam różne komentarze, że to ;bzdura, naciąganie ludzi, że ktoś chce zarobić. Ale naprawdę, jeżeli ktoś się chce  wypowiedzieć, niech wcześniej zacznie się suplementować, a późnej niech doda jakieś opinie. Ja na pewno zostaje przy Laminine.
Irena"

poniedziałek, 23 stycznia 2017

Hollywoodzki aktor Kevin Sorbo (Herkules) opowiada o Laminine


Laminine - klimakterium, bezsenność, bóle


Laminine - stwardnienie rozsiane (SM)

Mężczyzna 52 lata

Przed rozpoczęciem suplementacji był w stanie leżącym, z głęboką depresją oraz coraz ciężej pracującymi nerkami.



Zaczął przyjmować preparaty w ilościach 10 laminine i 2 omegi dziennie. Już po pierwszym miesiącu przyjmowania zauważył znaczną poprawę w samopoczuciu. W drugim miesiącu wrócił na rehabilitację i z miesiąca na miesiąc kondycja i samopoczucie rośnie.

niedziela, 22 stycznia 2017

Laminine - bóle kręgosłupa

Barbara W.B.
Od dluzszego czasu cierpialam na potworne bole kregoslupa zwlaszcza dolnego.W ubieglym roku zdiagnozowano u mnie kilka przepuklin w dolnym kregoslupie, poprzesuwane kregi i zwyrodnienie. Kazdy dzien byl dla mnie tortura aby rano wstac z lozka Bol wyciskal mi lzy. Cierpialam rowniez z powodu silnej alergii , do tego rano katar lal sie strumieniami !

Po dwoch tygodniach zazywania Laminine stal sie cud! Od kilku dni wstaje rano prawie ze bez bolu i bez kataru!! Dziekuje !!!


Halina P.
Myślę, że czas opowiedzieć o mojej mamie lat 86, która od 1,5 mies. bierze L. - nie mogła chodzić, leżeć, obrócić się bo ma problemy z kręgosłupem - nie chciała żyć i cierpieć a dziś chodziła juz bez podpórki, jeszcze boli ale to taki ból do wytrzymania... Wiadomo, że układ kostny regeneruje się wiele miesięcy ale mama jest dobrej myśli....

piątek, 20 stycznia 2017

Lamiderm - rezultaty


Laminine - zespół jelita drażliwego, zimne stopy, opuchnięte kostki

"Z radością chcę podzielić się informacją o poprawie mojego stanu zdrowia.
1. Od dziecka miałam zimne stopy przez okrągły rok i nawet w czasie upałów sypiałam w skarpetkach.
Po zażyciu jednej kapsułki Lamininy stopy stały się ciepłe. Nie mogłam w to uwierzyć, bo to jest trudne do zrozumienia jak w takim tempie może coś podobnego się zdarzyć.

2. Od 16 lat cierpiałam na zespół jelita drażliwego (bóle brzucha, biegunki). Dolegliwość ta nasiliła się w ostatnich tygodniach do tego stopnia, że nie mogłam normalnie egzystować. Po pięciu dniach zażywania Lamininy choroba zaczęła ustępować, a szóstego dnia poczułam się już całkowicie od niej wolna.

3. Od wielu lat mam opuchnięte kostki u nóg, teraz widzę, że opuchlizna jest coraz mniejsza. Dalej biorę ten "cudowny" preparat, bo chcę być zupełnie zdrowa i  młoda. Bogu dziękuję za to co mnie spotkało.  
Serdecznie pozdrawiam.
EP"

sobota, 7 stycznia 2017

Laminine - łojotowkowe zapalenie skóry

Diagnoza lekarska - łojotokowe zapalenie skóry. W wyniku źle dobranego leczenia i maści stan u tej dziewczynki się pogorszył (jak na zdjęciu)

Od końca czerwca 2016 podawano LAMININE w dawkach 1/2 kapsułki dziennie, a potem zwiększono do 1/2 kapsułki 2x dziennie. Rezultaty pojawiły się po 5 tygodniach podawania LAMININE.