LAMININE DLA ŻYCIA

wtorek, 19 kwietnia 2016

Laminine - rak pęcherza

Dziękuję, Dziękuję, dziękuję …

Od kilku miesięcy wiem, że jestem chora na raka pęcherza. Nie zgodziłam się na operację chcieli mi wszystko usunąć. Czułabym się jak kura wypatroszona. Płakałam po nocach. Byłam coraz słabsza i miałam coraz większą depresję .Od znajomych usłyszałam o Jolancie i o tym że może ona coś poradzi.

Każde oddanie moczu powodowało krwawienie. Miałam coraz gorsze wyniki krwi – anemia. 3 tygodnie temu dostałam PAKIET Laminine. Chciałam podziękować od 5 dni nie krwawię. Dużo śpię, czuję się dobrze. Mam nadzieję, że te produkty pozwolą mi dalej żyć. Za 2 tygodnie idę na badania kontrolne. Oczywiście dam znać jakie mam wyniki, ale jestem pełna nadziei.

Ilosci produktów w ciągu doby pierwsze 2 dni 1/2 L - 1D- 1 I - 1/2 L -1 D -1 I
Kolejne 2 dni 1L -1 D- 2 I - 1 L -1 I -1 D
teraz codziennie zwiększa po 1 Laminine i dodała 1 O