wtorek, 19 marca 2019

Jak rozpocząć współpracę z LifePharm ?

Na spotkaniu omówiłem formy współpracy z producentem niezwykłego produktu ratującego ludziom zdrowie i życie o nazwie LAMININE czyli firmą LifePharm Global Network z KalIfornii.
Ponadto rozmawialiśmy o nowej generacji Marketingu Sieciowego który powstaje na bazie projektu referencyjnego LifePharm w oparciu o elementy jednego z najlepszych na rynku Planu Marketingowego.


środa, 13 marca 2019

Laminine - nowotwór piersì, energia

(...) mi trzy miesiące temu usunięto prawą pierś i węzeł 🚣‍♂️🏊‍♀️💪💪z pod pachy, biorąc suplementy i lamininę czuję się lepiej niż rok czy dwa lata temu. Gram w siatkę, serwuję prawą ręką bezboleśnie, pływam, robię wiele rzeczy, energia i dobry humor towarzyczą mi odkąd rozpoczęłam przygodę z Lamininą. Kocham te produkty.





niedziela, 6 stycznia 2019

Fenomen Laminine - Bartłomiej Górka - 2018-11-29 - 30 min :)

Zapraszam Ciebie serdecznie na 30-to minutowy wykład nt 
Fenomenu LAMININE
Poznaj wiele mało znanych faktów nt tego niesamowitego w pełni naturalnego produktu pobudzającego do działąnia komórki macierzyste ratującego zdrowie i życie wielu osób w Polsce i na Świecie


poniedziałek, 24 września 2018

Laminine a telomery

Telomery cieszą sie ostatnio dużym zainteresowaniem wśród  ekspertów zajmujących sie odżywianiem i zapobieganiem starzeniu. Telomer jest fragmentem chromosomu, zlokalizowanym na jego końcu. Jego rolą jest zabezpieczenie chromosomu przed uszkodzeniem w trakcie kopiowania. Podczas każdego podziału komórki, telomer skraca się, co ma swoje odzwierciedlenie w procesie starzenia się. Spełnia on zatem rolę swego rodzaju zegara komórkowego, a jego długość decyduje o zdrowiu komórkowym naszego organizmu.




Ostatnie badania pokazują w jaki sposób Laminine wspiera ochronę i rozwój komórek, szczególnie w zakresie utrzymania długich i solidnych telomerów. Badacze podkreślają również znaczenie telomerazy, enzymu odpowiedzialnego za wydłużenie telomerów. Długoterminowe badania naukowe potwierdziły, że dieta bogata w przeciwutleniacze - chude mięso, owoce, warzywa, oliwa z oliwek i produkty pełnoziarniste - zapewnia lepszą długość telomerów, co jest ważnym czynnikiem spowalniającym proces starzenia. Z kolei ekstremalny stres, bezsenność, dieta wysoko tłuszczowa i inne złe nawyki, skutkują krótszymi telomerami. Te zaś hamują podział komórkowy, co jest silne skorelowane z problemami zdrowotnymi związanymi ze starzeniem. 

Naukowcy w LifePharm zainicjowali badanie kliniczne, aby określić czy Laminina rzeczywiście zapewnia dłuższe telomery. Dr Rafael Gonzales z DaVinci Biosciences w Loma Linda obserwował ośmiu pacjentów, którzy spożywali 4 Laminine dziennie, przez 180 dni. Badani nie zmienili swoich nawyków żywieniowych, ani stylu życia. Doświadczenie wykazało, że przyjmowanie Laminine zwiększa aktywność enzymatyczną telomerazy, co procentuje dłuższymi, bardziej skutecznymi telomerami. Dodatkowo, w badaniu tym, potwierdzono wcześniejsze już ustalenia, według których Laminine wspomaga optymalny metabolizm, dostarcza składniki przeciwzapalne, a także przyczynia się do tworzenia i naprawy tkanki łącznej oraz naczyń. Wykazano, że Laminine wspomaga regenerację komórek dzięki czynnikowi wzrostu fibroblastów, który odgrywa istotną rolę w rozwoju zdrowych komórek. Suplementacja jest świetnym uzupełnieniem innych metod zapobiegania starzeniu, takich jak choćby ćwiczenia fizyczne i prawidłowe odżywianie. 




piątek, 17 sierpnia 2018

Laminine - informacje w pigułce

Informacje nt LAMININE w pigułce







lub dłuższą 




Laminine jest od 2015 roku dostępna w całej Unii Europejskiej a dodatkowo wielu karjach na całym świecie. W krajach w ktorych jest dostepna dluzej jest juz bardzo popularna ze względu na swoją dużą skuteczność (mnostwo pozytywnych opinii pochodzi m.in. z USA oraz Rosji gdzie produkt stał się bardzo popularny od wielu lat).

Sam pomogłem sobie w moich problemach poudarowych, a aktualnie pomagam mojemu malemu dziecku w wychodzeniu z autyzmu ze swietnymi rezultatami 


Mam w swoim otoczeniu bardzo duzo znajomych ktorym ten suplement diety szybko pomaga w wielu schorzeniach (od zwykłych problemów zdrowotnych łacznie z nowotworami jak i zanikiem mięśni czy też poudarowych)
Mialem juz stycznosc z wieloma tzw "cudownymi" produktami i wiekszosc z nich albo dziala do pewnego stopnia albo po prostu nie dziala. Ale ten jest niesamowity :)

Spektrum chorób z którymi sobie radzi jest niesamowite - od raka, poprzez alzhaimera az po autyzm czy stwardnienie rozsiane lub zanik mięśni, wyprowadza w szybkim czasie z najciezszych depresji ale radzi tez sobie ze zwyklymi przeziebieniami czy tez cukrzyca, i wieloma innymi. Wg prowadzonych statystyk skutecznosc jest niesamowicie wysoka bo az ok 90% !!! Wszystko dzieki prostemu wynalazkowi w postaci ekstraktu z jaja kurzego w 9 dniu inkubacji. Ten ekstrakt zawiera unikalna kompozycje w ktorej jest substancja FGF pobudzająca komórki macierzyste o ktorej przeczytasz w załączeniu 

Najczęstsze dawkowanie jakie daje super rezultaty u dorosłych zdrowych lub sredniochorych to na początek 2 lam rano + 1 omega w południe + 2 lam wieczorem dołączając produkty dodatkowe immune i digestive w razie potrzeby. Natomiast u dzieci to od 1/2 do 4 kapsułek dziennie. Przy cięższych schorzeniach stosuje się dawki zdecydowanie większe np przy nowotworach najczęściej 5 laminine i 1 omega rano i to samo wieczorem.. Odpowiednie dawkowanie w ciągu 1-2 tyg a czasem 1 mies daje pierwsze pozytywne odczucia i rezultaty często potwierdzone medycznie. Wtedy po ok. 1 mies od rozpoczęcia suplementacji podejmuje się decyzję czy dawkowanie jest właściwe czy należy je zmniejszyć lub zwiększyć.

Okres suplementacji przy zwiększonych ilościach to 3-12 miesięcy w zależności od wyjściowego stanu zdrowia. Przy poważniejszych stanach okres wydłuża się nawet do 2-3 lat. W pozniejszym czasie warto zejsc do dawki profilkatycznej.

na mojej stronie mozna znalezc mnostwo opinii osob suplementujacych sie laminine


adres mojego kanału na Youtube

Poniżej więcej informacji w PDF




Pozdrawiam

Bartłomiej Górka
tel. 735 293 110
skype: bartekgorek

poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Laminine - siwe włosy, anemia, migrena

Od 20 lat mam siwe włosy więc farbuje i dziś pragnę się z wami podzielić moimi efektami zdrowotnymi dla mnie Laminine biorę 5 miesięcy dawka 3 Laminine dziennie i 1 Omega +++.



Nie mam migren, anemii, lekko poprawił mi się wzrok, widać że skóra na twarzy mi młodnieje i pociąga się i coś czego się nie spodziewałam. Od 20 lat mam siwe włosy więc farbuję. 

Dziś byłam u fryzjera i czekałam żeby fryzjer to potwierdził. Wszyscy w salonie w szoku mam minimalnie tylko siwych włosów a reszta to moje kruczoczarne jak 20 lat temu.